Use of Professional Videos in Marketing
Peltoniemi, Sami (2021)
Peltoniemi, Sami
2021
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052210457
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052210457
Tiivistelmä
Nykypäivänä on helpompaa kuin koskaan ottaa videoita itse matkapuhelimellasi, mutta kysymys kuuluu, pitäisikö niitä käyttää yrityksesi markkinoinnissa?
Tätä aion selvittää. Analysoimalla erilaisia markkinoinnin teorioita ja lähettämällä kyselylomakkeen eri kokoisille yrityksille Vaasan seudulla.
Opinnäytetyön päätavoitteena on kerätä tietoa, jota voin käyttää omassa työssäni yrittäjänä, ja vastata siihen, onko markkinointivideoiden laatu enää tärkeää, jos on niin milloin ja missä. Aion myös selvittää yleisiä mielipiteitä videoinnista. Kyselylomakkeella pyritään myös selvittämään, mikä on sopiva rahasumma, jota voidaan käyttää markkinointi videoiden toteuttamiseen. In these modern days, it has never been easier to take videos yourself with your mobile phone, but the question is should you use them in your company’s marketing?
The aim of the study is to find this out by analyzing theories on marketing and what marketing really is as well as by sending out a questionnaire to companies of different sizes in the Vaasa region.
The main goal of the thesis is to gather the information that I can use in my own work as an entrepreneur and to answer whether the quality of marketing videos matter as much anymore, if yes, then when and where. A further aim is to elicit general opinions about film making. The questionnaire also intends to find out how much money is reasonable to spend on a marketing video.
Tätä aion selvittää. Analysoimalla erilaisia markkinoinnin teorioita ja lähettämällä kyselylomakkeen eri kokoisille yrityksille Vaasan seudulla.
Opinnäytetyön päätavoitteena on kerätä tietoa, jota voin käyttää omassa työssäni yrittäjänä, ja vastata siihen, onko markkinointivideoiden laatu enää tärkeää, jos on niin milloin ja missä. Aion myös selvittää yleisiä mielipiteitä videoinnista. Kyselylomakkeella pyritään myös selvittämään, mikä on sopiva rahasumma, jota voidaan käyttää markkinointi videoiden toteuttamiseen.
The aim of the study is to find this out by analyzing theories on marketing and what marketing really is as well as by sending out a questionnaire to companies of different sizes in the Vaasa region.
The main goal of the thesis is to gather the information that I can use in my own work as an entrepreneur and to answer whether the quality of marketing videos matter as much anymore, if yes, then when and where. A further aim is to elicit general opinions about film making. The questionnaire also intends to find out how much money is reasonable to spend on a marketing video.