Influence of the economic crisis on SME's marketing
Nourzad Abkenar, Setareh (2020)
Nourzad Abkenar, Setareh
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121729431
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121729431
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka meneillään oleva COVID-19 on vaikuttanut yrittäjien arkeen ja miten paljon yrittäjät ovat joutuneet vaihtamaan markkinointi strategiat, jotta pärjäisivät tämän pandemian aikana. Opinnäytetyön keskeinen sisältö oli digitaalinen markkinointi, koska nykymaailmassa digitaalinen markkinointi on todella tärkeää ja sosiaalisen median markkinoinnin tärkeys tuotiin esille tutkimuksessa. Opinnäytetyössä oli myös kuluttajien ostokäyttäytyminen ja miten se on muuttunut COVID-19-tilanteen takia.