Visuaalisuus ja yhteisöllisyys
Riekkinen, Age-Elisa (2019)
Riekkinen, Age-Elisa
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202003233779
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202003233779
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia teoreettisesti ja käytännön kokemusesimerkein sitä, voidaanko yhteisöllisyyttä lisätä visualisoinnin avulla. Toiminnallinen työskentely tapahtui seurakunnan järjestämässä kahdessa lapsiryhmässä, alle kouluikäisten päiväkerhossa ja kouluikäisten kaakaokerholaisten iltapäiväkerhossa. Prosessinomainen työskentely päiväkerholaisten sekä kaakaokerholaisten kanssa on toteutettu syyslukukaudella 2017. Opinnäytetyön tilaajana toimii Kirkkonummen suomalainen evankelis-luterilainen seurakunta. The objective of this thesis is to examine theoretically and by practical experiential examples if communality can be increased with the help of visualization. The functional tutoring was arranged in two child groups administered by church; a dayclub for pre-school aged children and an afternoon club for school-aged children. The procedural working in both child groups was arranged in autumn term of 2017. The thesis was commisioned by the Finnish congregation of Kirkkonummi.