Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma
Lampén, Heidi (2019)
Lampén, Heidi
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120925536
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120925536
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma Ehta Henkilöstöpalveluille. Ehta Henkilöstöpalvelut on erikoistunut työvoiman vuokraukseen, rekrytointiin ja muihin HR-palveluihin. Juhta Oy on osa Honkalampi-konsernia ja Ehta Henkilöstöpalvelut on Juhta Oy:n aputoiminimi.
Työssä hyödynnettiin teoriaa markkinoinnista, työnantajamielikuvasta sekä sosiaalisesta mediasta. Lähdeaineistona hyödynnettiin perinteistä kirjallisuutta ja sähköistä aineistoa.
Sosiaalisen median ja markkinointiviestinnän tueksi tarkoituksena oli laatia Ehta Henkilöstöpalveluille sosiaalisen median vuosikello. Vuosikellon julkaisujen avulla yritys saa lisää näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa sekä yrityksen brändi- ja työnantajamielikuva vahvistuu.
Opinnäytetyön tuloksena toimeksiantajan emo-organisaatio Honkalampi-säätiö sai markkinointiviestinnän vuosikellon, jota voi käyttää mallina kaikilla tytäryhtiöillä. Markkinointiviestinnän vuosikellon avulla yrityksen kaikki tytäryhtiöt voivat lisätä näkyvyyttä, tunnettavuutta ja kehittää työnantajamielikuvaa.
Työssä hyödynnettiin teoriaa markkinoinnista, työnantajamielikuvasta sekä sosiaalisesta mediasta. Lähdeaineistona hyödynnettiin perinteistä kirjallisuutta ja sähköistä aineistoa.
Sosiaalisen median ja markkinointiviestinnän tueksi tarkoituksena oli laatia Ehta Henkilöstöpalveluille sosiaalisen median vuosikello. Vuosikellon julkaisujen avulla yritys saa lisää näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa sekä yrityksen brändi- ja työnantajamielikuva vahvistuu.
Opinnäytetyön tuloksena toimeksiantajan emo-organisaatio Honkalampi-säätiö sai markkinointiviestinnän vuosikellon, jota voi käyttää mallina kaikilla tytäryhtiöillä. Markkinointiviestinnän vuosikellon avulla yrityksen kaikki tytäryhtiöt voivat lisätä näkyvyyttä, tunnettavuutta ja kehittää työnantajamielikuvaa.