Juuret ja siivet: Harjavallan seurakunnan mainosvideo
Boberg, Marja; Kivilahti, Annika (2019)
Boberg, Marja
Kivilahti, Annika
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019100319530
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019100319530
Tiivistelmä
Marja Boberg ja Annika Kivilahti
Juuret ja siivet. Harjavallan seurakunnan mainosvideo.
Toiminnallinen opinnäytetyö
Syksy 2019
Sivut 49, liitteet 6
Diakonia-ammattikorkeakoulu
Sosionomi (AMK) -diakoni
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäyte, jonka tarkoitus oli Harjavallan seurakunnan viestinnän ja sosionomi-diakonin viestintätaitojen kehittäminen. Tämän opinnäytetyön tilasi Harjavallan seurakunta ja opinnäytetyön konkreettinen tavoite oli Harjavallan seurakunnan mainosvideon toteuttaminen. Toiminnallinen osuus toteutettiin keväällä ja alkukesällä 2019.
Valmiista videosta kerättiin palautetta palautelomakkeella. Lomakkeen palautti 49 henkilöä. Palautteen perusteella todettiin, että video on herättänyt mielenkiintoa seurakunnan toimintaa ja kristillistä uskoa kohtaan. Audiovisuaaliselle markkinoinnille seurakunnassa on tilausta medioituvassa maailmassa, jossa ihmiset viettävät yhä enemmän aikaansa verkossa ja sosiaalisen median parissa. Harjavallan seurakunnan mainosvideo on nähtävillä Harjavallan seurakunnan kotisivujen etusivulla, seurakunnan Youtube-kanavalla ja Facebook-sivulla.
Juuret ja siivet. Harjavallan seurakunnan mainosvideo.
Toiminnallinen opinnäytetyö
Syksy 2019
Sivut 49, liitteet 6
Diakonia-ammattikorkeakoulu
Sosionomi (AMK) -diakoni
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäyte, jonka tarkoitus oli Harjavallan seurakunnan viestinnän ja sosionomi-diakonin viestintätaitojen kehittäminen. Tämän opinnäytetyön tilasi Harjavallan seurakunta ja opinnäytetyön konkreettinen tavoite oli Harjavallan seurakunnan mainosvideon toteuttaminen. Toiminnallinen osuus toteutettiin keväällä ja alkukesällä 2019.
Valmiista videosta kerättiin palautetta palautelomakkeella. Lomakkeen palautti 49 henkilöä. Palautteen perusteella todettiin, että video on herättänyt mielenkiintoa seurakunnan toimintaa ja kristillistä uskoa kohtaan. Audiovisuaaliselle markkinoinnille seurakunnassa on tilausta medioituvassa maailmassa, jossa ihmiset viettävät yhä enemmän aikaansa verkossa ja sosiaalisen median parissa. Harjavallan seurakunnan mainosvideo on nähtävillä Harjavallan seurakunnan kotisivujen etusivulla, seurakunnan Youtube-kanavalla ja Facebook-sivulla.