Podcast-sarjan tekeminen yleisön hankkimisen näkökulmasta
Hovinen, Elina (2019)
Hovinen, Elina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019060414803
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019060414803
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni aiheena on kuvata Muutostarinat-podcast-sarjan tekemisen vaiheet siitä näkökulmasta, kuinka podcastille hankitaan yleisö. Yleisön hankkiminen on keskeistä, mikäli podcastilla haluaa ansaita rahaa.
Opinnäytetyöni tarkoitus on kuvata tekemisen vaiheet riittävän yksityiskohtaisella tavalla, jotta siitä olisi mahdollisimman monelle podcastin aloittamista suunnittelevalle hyötyä. Tarkastelen projektimme onnistumista ja lopuksi pohdin, mitä tekisimme toisin, jos aloittaisimme projektin nyt.
Podcast-tarjontaa on valtavasti ja hyvää sisältöä on internet pullollaan, mutta miten hyvä sisältö tavoittaa oikean kohderyhmän ja löytää oman yleisönsä? Tähän pureudun opinnäytetyössäni.
Opinnäytetyöni tarkoitus on kuvata tekemisen vaiheet riittävän yksityiskohtaisella tavalla, jotta siitä olisi mahdollisimman monelle podcastin aloittamista suunnittelevalle hyötyä. Tarkastelen projektimme onnistumista ja lopuksi pohdin, mitä tekisimme toisin, jos aloittaisimme projektin nyt.
Podcast-tarjontaa on valtavasti ja hyvää sisältöä on internet pullollaan, mutta miten hyvä sisältö tavoittaa oikean kohderyhmän ja löytää oman yleisönsä? Tähän pureudun opinnäytetyössäni.