Asiakastyytyväisyyden kehittäminen
Wannous, Ala (2019)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019051610253
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019051610253
Tiivistelmä
Tämä insinöörityö tehtiin syksyllä 2018 Veljekset Laakkosen Oy:n Helsingin toimipisteen toimeksiannosta. Veljekset Laakkonen Oy:n Vocalize-palauteohjelmasta oli huomattu, että jotkut passiiviset palautteet eivät ole helposti tulkittavissa ja asiakkaan antamat palautteen selitykset ovat puutteellisia. Työn tavoitteena on analysoida asiakkaiden passiiviset palautteet ja löytää ratkaisuja, joilla auttavat yritystä muuttamaan passiiviset asiakkaat positiivisiksi.
Insinöörityössä analysoitiin näitä palautteita vuoden 2018 ajalta ja pohdittiin keinoja muuttaa ne positiivisiksi. Asiakkaiden ja henkilökunnan mielipiteitä asiakaspalvelusta selvitettiin lomakekyselyillä. Työn lopussa esitetään kehitysehdotuksia huollolle ja asiakaspalvelulle.
Insinöörityössä analysoitiin näitä palautteita vuoden 2018 ajalta ja pohdittiin keinoja muuttaa ne positiivisiksi. Asiakkaiden ja henkilökunnan mielipiteitä asiakaspalvelusta selvitettiin lomakekyselyillä. Työn lopussa esitetään kehitysehdotuksia huollolle ja asiakaspalvelulle.