Yritysten osallistaminen tapahtumien järjestämiseen kokeilukulttuurin avulla: Case KYLÄ Group
Ravantti, Janita (2019)
Ravantti, Janita
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905098862
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905098862
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee yritysten osallistamista tapahtumien järjestämiseen kokeilukulttuurin avulla. Kokeilukulttuuri on uudenlainen strategisen kehittämisen tapa, jossa suunnittelun apuna käytetään nopeita ja joustavia kokeiluja, joilla testataan asioiden toimintaa käytännön tasolla.
Työn tavoitteena on tutkia Finlaysonin alueen yritysten välistä yhteistyötä yhteisöllisyyden sekä osallistamisen kautta, sekä miettiä tapahtumakonseptin kehittämistä alueen tunnettavuuden lisäämiseksi. Opinnäytetyön tilaajana toimii alueella toimiva hyvinvointipalvelujen tarjoaja KYLÄ Group.
Työn toiminnallisena osana toteutettiin strateginen kokeilu, jonka tavoitteena oli lisätä yritysten välistä yhteisöllisyyttä alueella. Tutkimusmenetelmänä on käytetty tämän lisäksi Webropol-palautekyselyä, jonka avulla kokeiluun osallistuneilta yrityksiltä kerättiin aineistoa alueen tapahtumakonseptin kehittämistä varten.
Työn tavoitteena on tutkia Finlaysonin alueen yritysten välistä yhteistyötä yhteisöllisyyden sekä osallistamisen kautta, sekä miettiä tapahtumakonseptin kehittämistä alueen tunnettavuuden lisäämiseksi. Opinnäytetyön tilaajana toimii alueella toimiva hyvinvointipalvelujen tarjoaja KYLÄ Group.
Työn toiminnallisena osana toteutettiin strateginen kokeilu, jonka tavoitteena oli lisätä yritysten välistä yhteisöllisyyttä alueella. Tutkimusmenetelmänä on käytetty tämän lisäksi Webropol-palautekyselyä, jonka avulla kokeiluun osallistuneilta yrityksiltä kerättiin aineistoa alueen tapahtumakonseptin kehittämistä varten.