A Process-Specific Outsourcing of Call Centre Services in Domestic Corporate Property Claims : Case: Insurance Company X
Porraskorpi, Janne (2019)
Porraskorpi, Janne
Laurea-ammattikorkeakoulu
2019
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201902182430
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201902182430
Tiivistelmä
Tämä tutkielma dokumentoi prosessikohtaisen ulkoistuksen yritysten omaisuusvahinkojen käsittelytiimin puhelinpalvelusta Vakuutusyhtiö X:n sekä yrityksen tytäryhtiön välillä. Vakuutusyhtiö X kuuluu Suomen kymmenen suurimman vakuutusyhtiön joukkoon, tarjoten sekä yritys- että yksityisasiakkaille vakuutuksia isosta vakuutuskannasta.
Ulkoistusidea syntyi, kun haasteet kasvavan työkuorman takia paljastuivat ylittämättömäksi. Tutkintamenetelmä sekä materiaali, mukaan lukien datan analyysi sekä kerääminen arvioidaan ennen kuin määritetään tutkielmaan liittyvää olennaista kirjallisuutta sekä ulkoistuksen, että omaisuusvahinkojen käsittelyn osalta.
Tutkielma huipentuu ulkoistuksen käyttöönoton eri vaiheiden katsaukseen sekä tuon käyttöönoton päätelmiin sisältäen tulevaisuuden suositukset.
Ulkoistusidea syntyi, kun haasteet kasvavan työkuorman takia paljastuivat ylittämättömäksi. Tutkintamenetelmä sekä materiaali, mukaan lukien datan analyysi sekä kerääminen arvioidaan ennen kuin määritetään tutkielmaan liittyvää olennaista kirjallisuutta sekä ulkoistuksen, että omaisuusvahinkojen käsittelyn osalta.
Tutkielma huipentuu ulkoistuksen käyttöönoton eri vaiheiden katsaukseen sekä tuon käyttöönoton päätelmiin sisältäen tulevaisuuden suositukset.