Verkkopalvelu HubSpot-järjestelmässä : Case Roister Marketing Oy
Kinnunen, Joonas (2018)
Kinnunen, Joonas
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018120319795
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018120319795
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on HubSpot-järjestelmän verkkopalvelun syvällinen analyysi. Opinnäytetyö suoritetaan Roister Marketing Oy:n toimeksiannosta.
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä tutkimus, jonka avulla selvitettiin Roister Marketing Oy:lle kattavasti, mitä järjestelmä pitää sisällään ja mitä sillä voidaan tehdä ohjelmoinnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Tavoitteena oli antaa yritykselle parempaa käsitystä, miten Roister Marketing voisi hyödyntää HubSpottia omassa ja asiakkaidensa liiketoiminnalli- sessa digitaalisen markkinoinnin maailmassa.
Opinnäytetyössä käsiteltiin HubSpotin asiakashallinta- ja sisällönhallintajärjestelmiä in- bound-markkinoinnin ja ohjelmoinnin näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin HubSpotin sertifikaatteja ja uuden tietosuoja-asetus lain käytäntöä. Lisäksi tutkittiin HubSpotin ja WordPressin eroavaisuuksia.
Opinnäytetyössä tutkittiin haastatteluiden avulla työntekijöiden näkemyksiä HubSpot-järjestelmästä.
Opinnäytetyön tuloksena valmistui yritykselle selkeä tutkimus HubSpotin käytöstä, sisällöstä, käytännöistä ja muista toiminnallisuuksista.
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä tutkimus, jonka avulla selvitettiin Roister Marketing Oy:lle kattavasti, mitä järjestelmä pitää sisällään ja mitä sillä voidaan tehdä ohjelmoinnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Tavoitteena oli antaa yritykselle parempaa käsitystä, miten Roister Marketing voisi hyödyntää HubSpottia omassa ja asiakkaidensa liiketoiminnalli- sessa digitaalisen markkinoinnin maailmassa.
Opinnäytetyössä käsiteltiin HubSpotin asiakashallinta- ja sisällönhallintajärjestelmiä in- bound-markkinoinnin ja ohjelmoinnin näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin HubSpotin sertifikaatteja ja uuden tietosuoja-asetus lain käytäntöä. Lisäksi tutkittiin HubSpotin ja WordPressin eroavaisuuksia.
Opinnäytetyössä tutkittiin haastatteluiden avulla työntekijöiden näkemyksiä HubSpot-järjestelmästä.
Opinnäytetyön tuloksena valmistui yritykselle selkeä tutkimus HubSpotin käytöstä, sisällöstä, käytännöistä ja muista toiminnallisuuksista.