The effects of digital advertising on brand image : case study: company X
Linna, Tuuli (2018)
Lataukset:
Linna, Tuuli
Turun ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805066647
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805066647
Tiivistelmä
Digitaalisten kanavien sisältämä sisällön runsaus on hämmästyttävää ja aika, jonka kulutamme yksittäisten sisältöjen kanssa on hyvin lyhyt. Yritykset käyttävät paljon työtä ja rahaa digitaaliseen mainontaan tavoitteenaan nostaa myyntiä ja brändin tunnettuutta. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, millainen digitaalinen mainonta toimii, ja onko digitaalisen mainonnan ja mieltyneen brändikuvan välillä korrelaatiota.
Tieto kerättiin sähköisistä kirjoista, online-artikkeleista, tapaustutkimuksista, videoista ja online-kyselystä. Teoria sisältää tunnettuja bränditeorioita ja tutkimuksia brändeistä ja mainonnasta. Päätelmä laadittiin kirjallisuuskatsauksen ja verkkotutkimuksen
perusteella kerättyjen tietojen perusteella.
Tieto kerättiin sähköisistä kirjoista, online-artikkeleista, tapaustutkimuksista, videoista ja online-kyselystä. Teoria sisältää tunnettuja bränditeorioita ja tutkimuksia brändeistä ja mainonnasta. Päätelmä laadittiin kirjallisuuskatsauksen ja verkkotutkimuksen
perusteella kerättyjen tietojen perusteella.