Myynnin kehittämisen markkinointisuunnitelma autokorjaamo Rewon Motorsille
Ikonen, Henri (2018)
Ikonen, Henri
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201802202637
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201802202637
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Rewon Motorsin myyntiä ja näkyvyyttä. Tämä työ on toteutettu toimeksiantona yritykselle. Opinnäytetyö sisältää kaksi osuutta, toteutuksen ja raportin. Toteutusosio on salainen.
Työssä on käsitelty erilaisia markkinointitoimenpiteitä, joilla yrityksen on mahdollista lisätä näkyvyyttä ja myyntiä. Markkinointistrategia on keskeisimmässä roolissa yrityksen markkinoinnin suunnittelun kannalta. Työssä käsitellään eri markkinointiviestinnän kanavia, toimenpiteitä ja toimintoja, joita hyödyntämällä yrityksen on mahdollista, toteuttaa yrityksen markkinointi taloudellisesti kannattavasti ja kustannustehokkaalla tavalla. Lähteinä työssä on käytetty internetistä löytyviä ajankohtaisia lähteitä sekä alan kirjallisuutta. Pohdinta -osiossa kuvataan opinnäytetyön kokonaisprosessi.
Opinnäytetyön tehtävänä oli laatia Rewon Motorsille kokonaisvaltainen markkinointistrategia ja -suunnitelma. Internetin, usean markkinointikanavan ja eri palvelujen hyödyntämisen avulla yritys voi saada lisää näkyvyyttä ja myyntiä tulevaisuudessa.
Työssä on käsitelty erilaisia markkinointitoimenpiteitä, joilla yrityksen on mahdollista lisätä näkyvyyttä ja myyntiä. Markkinointistrategia on keskeisimmässä roolissa yrityksen markkinoinnin suunnittelun kannalta. Työssä käsitellään eri markkinointiviestinnän kanavia, toimenpiteitä ja toimintoja, joita hyödyntämällä yrityksen on mahdollista, toteuttaa yrityksen markkinointi taloudellisesti kannattavasti ja kustannustehokkaalla tavalla. Lähteinä työssä on käytetty internetistä löytyviä ajankohtaisia lähteitä sekä alan kirjallisuutta. Pohdinta -osiossa kuvataan opinnäytetyön kokonaisprosessi.
Opinnäytetyön tehtävänä oli laatia Rewon Motorsille kokonaisvaltainen markkinointistrategia ja -suunnitelma. Internetin, usean markkinointikanavan ja eri palvelujen hyödyntämisen avulla yritys voi saada lisää näkyvyyttä ja myyntiä tulevaisuudessa.