Markkinointiviestintäsuunnitelma
Pehkonen, Satu (2017)
Pehkonen, Satu
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017121320906
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017121320906
Tiivistelmä
Opinnäytetyötyön aiheena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma kotimyyntiedustajalle. Työssä hyödynnettiin aiheeseen liittyvää teoriaa ja yrityksen nykyisille asiakkaille suunnattua kyselyä. Työn tarkoituksena oli tutkia markkinointiviestinnän nykytilaa ja tämän pohjalta tehdä kehitystoimenpiteitä. asiakkaille. Teoriaosuudessa käsiteltiin markkinointiviestinnän suunnittelua ja kanavia sekä asiakkuuden hallintaa ja asiakas kokemuksen syntyä.
Opinnäytetyö on toiminnallinen. Työssä laaditaan tuloksien pohjalta markkinointiviestintäsuunnitelma.
Opinnäytetyössä on käsitelty sosiaalista mediaa ja henkilökohtaista myyntityötä osana markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Nämä ovat yritystoiminnassa tärkeimmät markkinointiviestinnän kanavat. Nykytila-analyysi antaa hyvää tietoa siitä, miten tulevaisuudessa markkinointiviestintää tulisi kehittää.
Opinnäytetyö on toiminnallinen. Työssä laaditaan tuloksien pohjalta markkinointiviestintäsuunnitelma.
Opinnäytetyössä on käsitelty sosiaalista mediaa ja henkilökohtaista myyntityötä osana markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Nämä ovat yritystoiminnassa tärkeimmät markkinointiviestinnän kanavat. Nykytila-analyysi antaa hyvää tietoa siitä, miten tulevaisuudessa markkinointiviestintää tulisi kehittää.