Pienyrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa
Granqvist-Häiväläinen, Sirpa (2017)
Granqvist-Häiväläinen, Sirpa
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120419669
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120419669
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tarkastelee eri sosiaalisen median kanavia ei -diginatiivin pienyrittäjän näkö-kulmasta. Työni on laadultaan produktiivinen.
Tarkastelen sosiaalisen median käytetyimpiä kanavia Suomessa ja niiden toimintaa sekä käytettävyyttä markkinointiin.
Lähteinä olen käyttänyt verkkojulkaisuja, blogeja, sivustoja, kirjoja ja lehtiartikkeleita sekä
sivustojen omia ohje- ja tukisivuja.
Hahmottelen markkinointistrategian laadinnan perusteita ja sosiaalisen median käytäntöjä. Tutustun eri kanavien analytiikkasivuihin ja miten niiden tietoa voi hyödyntää markkinoin-nissa.
Työni lopputuloksena on suunnitelmapohja oman yrityksen sosiaalisen median markkinoin-tistrategialle.
Tarkastelen sosiaalisen median käytetyimpiä kanavia Suomessa ja niiden toimintaa sekä käytettävyyttä markkinointiin.
Lähteinä olen käyttänyt verkkojulkaisuja, blogeja, sivustoja, kirjoja ja lehtiartikkeleita sekä
sivustojen omia ohje- ja tukisivuja.
Hahmottelen markkinointistrategian laadinnan perusteita ja sosiaalisen median käytäntöjä. Tutustun eri kanavien analytiikkasivuihin ja miten niiden tietoa voi hyödyntää markkinoin-nissa.
Työni lopputuloksena on suunnitelmapohja oman yrityksen sosiaalisen median markkinoin-tistrategialle.