Rakennus Palola Oy:n markkinointisuunnitelma
Palola, Jani (2017)
Palola, Jani
Centria-ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120219386
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120219386
Tiivistelmä
Aluksi opinnäytetyössä keskitytään markkinointisuunnitelman (salainen osio) toteutukseen tarvitta-vaan teoreettiseen materiaaliin. Teoreettista materiaalia hyödyntäen toteutin markkinointisuunnitelman Rakennus Palola Oy:lle. Yrityksen yhtiömuoto on muutettu toiminimestä osakeyhtiöksi 2013 vuonna ja siltä puuttui markkinointisuunnitelma.
Tarkoituksena oli uudistaa yhtiön ulkonäköä ja markkinointimateriaalia, sekä tarjota markkinointityö-kaluja. Yrityksellä oli jokin aika sitten uudistetut verkkosivut. Verkkosivujen osalta keskityin ainoas-taan sisällön päivittämiseen, tekstit ja kuvat. Aluksi suunnittelin yritykselle uuden logon ja tämän jäl-keen oli mukava lähteä suunnittelemaan materiaaleja markkinointiin.
Opinnäytetyön lopuksi pohdin työni onnistumista ja miten markkinointisuunnitelma onnistui.
Tarkoituksena oli uudistaa yhtiön ulkonäköä ja markkinointimateriaalia, sekä tarjota markkinointityö-kaluja. Yrityksellä oli jokin aika sitten uudistetut verkkosivut. Verkkosivujen osalta keskityin ainoas-taan sisällön päivittämiseen, tekstit ja kuvat. Aluksi suunnittelin yritykselle uuden logon ja tämän jäl-keen oli mukava lähteä suunnittelemaan materiaaleja markkinointiin.
Opinnäytetyön lopuksi pohdin työni onnistumista ja miten markkinointisuunnitelma onnistui.