Verkkokaupan visuaalisen ilmeen suunnittelu : case: Annmarie Sukta
Sukta, Annmarie (2017)
Sukta, Annmarie
Turun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705036249
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705036249
Tiivistelmä
Opinnäytteen tavoitteena on suunnitella verkkokaupan visuaalinen ilme. Tarkoituksena on laatia graafinen ohjeisto ja visuaalinen ilme omalle kenkäverkkokaupalle. Opinnäyte auttaa yritystä tulevaisuudessa mainonnassa, kasvamisessa, myynnin edistämisessä sekä brändin ja logon tunnettavuuden parantamisessa.
Työ aloitettiin tutkimalla erilaisia tietoja. Enimmäkseen vertailtiin tietoja monista eri lähteistä. Eri logoja ja värejä vertailtiin ja niistä valittiin halutut ominaisuudet. Verkkokauppasivut, logo, tarra ja käyntikortti ideoitiin ja luonnosteltiin. Valmis konsepti syntyi, ja internetsivu luotiin sen ympärille. Monien luonnosten jälkeen löydettiin yritykselle oma logo, joka on samalla raikas sekä yksinkertainen.
Työn tuloksena on värikäs, naisellinen ja helposti käytettävä verkkokauppasivun konsepti. Logo on selkeä ja tunnistettava. Tarrat tulostetaan valmiiksi malleiksi. Käyntikortista tulee erottuva, moderni ja monikäyttöinen.
Työ aloitettiin tutkimalla erilaisia tietoja. Enimmäkseen vertailtiin tietoja monista eri lähteistä. Eri logoja ja värejä vertailtiin ja niistä valittiin halutut ominaisuudet. Verkkokauppasivut, logo, tarra ja käyntikortti ideoitiin ja luonnosteltiin. Valmis konsepti syntyi, ja internetsivu luotiin sen ympärille. Monien luonnosten jälkeen löydettiin yritykselle oma logo, joka on samalla raikas sekä yksinkertainen.
Työn tuloksena on värikäs, naisellinen ja helposti käytettävä verkkokauppasivun konsepti. Logo on selkeä ja tunnistettava. Tarrat tulostetaan valmiiksi malleiksi. Käyntikortista tulee erottuva, moderni ja monikäyttöinen.