ASIAKASHANKINTAPÄIVÄN JÄRJESTÄMINEN : Case Shell Hakalahti
Yrttiaho, Aki (2016)
Yrttiaho, Aki
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016060912563
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016060912563
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa kanta-asiakashankintapäivä Shell Hakalahteen Kokkolassa vuonna 2014. Tapahtuman tavoitteena oli hankkia mahdollisimman paljon lisää kanta-asiakkaita yritykselle.
Työn tavoitteena oli tehdä kokonaisvaltainen opinnäytetyö tapahtuman järjestämisestä. Kirjallinen osuus sisälsi teoriaa ja tietoa yritystoiminnasta, asiakasuskollisuudesta ja tapahtuman järjestämisestä. Opinnäytetyön loppuosassa käytiin läpi yksityiskohtaiset myyntitulokset tapahtumasta.
Opinnäytetyö toteutettiin Shell Hakalahden toimeksiannosta. Suunnittelu tapahtui Shell Hakalahden henkilöstöpäällikön kanssa vuodenvaihteessa 2013–2014 ja itse tapahtuma järjestettiin maaliskuussa 2014.
Työn tavoitteena oli tehdä kokonaisvaltainen opinnäytetyö tapahtuman järjestämisestä. Kirjallinen osuus sisälsi teoriaa ja tietoa yritystoiminnasta, asiakasuskollisuudesta ja tapahtuman järjestämisestä. Opinnäytetyön loppuosassa käytiin läpi yksityiskohtaiset myyntitulokset tapahtumasta.
Opinnäytetyö toteutettiin Shell Hakalahden toimeksiannosta. Suunnittelu tapahtui Shell Hakalahden henkilöstöpäällikön kanssa vuodenvaihteessa 2013–2014 ja itse tapahtuma järjestettiin maaliskuussa 2014.