Tapahtumamarkkinointi - Pori Halli Oy Ystävänpäivät
Rautelo, Eva-Lotta (2016)
Rautelo, Eva-Lotta
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605096804
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605096804
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Ystävänpäivät-niminen tapahtuma. Työ toteutettiin Porissa sijaitsevalle täydenpalvelun kuntokeskukselle Pori Halli Oy:lle. Työssä käsitellään tapahtumamarkkinointia, tapahtuman järjestämistä ja tapahtuman markkinointia.
Työn pääasiana oli järjestää Ystävänpäivät-niminen tapahtuma, sekä suunnitella kyseisen tapahtuman sisältöä, aikataulua ja markkinointitoimenpiteitä. Järjestetyn tapahtuman myötä tarkasteltiin myös tapahtumamarkkinoinnin merkitystä ja hyötyjä yritykselle. Työ on toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyöraportti muodostuu teoreettisesta osuudesta sekä toiminnallisen osuuden kuvauksesta.
Tapahtuman tarkoituksena oli järjestää iloinen ja liikunnallinen tapahtuma jo nykyisille Pori Halli Oy:n ja Ladyline Porin asiakkaille, mutta myös potentiaalisille uusille asiakkaille. Tapahtuma oli kaksipäiväinen ja molemmat tapahtumapäivät toteutettiin avoimet ovet idealla eli tapahtumaan olivat kaikki tervetulleita. Tapahtuman ajankohtana oli ystävänpäivät eli 14-15.2.2016. Tapahtuman aikana seurattiin kävijämäärää sekä uusia tehtyjä sopimuksia, jonka avulla pystyttiin arvioimaan tapahtuman, sekä sen markkinointitoimenpiteiden onnistumista.
Työn pääasiana oli järjestää Ystävänpäivät-niminen tapahtuma, sekä suunnitella kyseisen tapahtuman sisältöä, aikataulua ja markkinointitoimenpiteitä. Järjestetyn tapahtuman myötä tarkasteltiin myös tapahtumamarkkinoinnin merkitystä ja hyötyjä yritykselle. Työ on toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyöraportti muodostuu teoreettisesta osuudesta sekä toiminnallisen osuuden kuvauksesta.
Tapahtuman tarkoituksena oli järjestää iloinen ja liikunnallinen tapahtuma jo nykyisille Pori Halli Oy:n ja Ladyline Porin asiakkaille, mutta myös potentiaalisille uusille asiakkaille. Tapahtuma oli kaksipäiväinen ja molemmat tapahtumapäivät toteutettiin avoimet ovet idealla eli tapahtumaan olivat kaikki tervetulleita. Tapahtuman ajankohtana oli ystävänpäivät eli 14-15.2.2016. Tapahtuman aikana seurattiin kävijämäärää sekä uusia tehtyjä sopimuksia, jonka avulla pystyttiin arvioimaan tapahtuman, sekä sen markkinointitoimenpiteiden onnistumista.