Digitaalinen markkinointikampanja kampusradiolle : Case: Limuradio
Vartiainen, Eveliina (2016)
Vartiainen, Eveliina
Lahden ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604295503
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604295503
Tiivistelmä
Opinnäytetyö tarkastelee kampusradioden markkinointia Digital Signagea käyttäen. Työ on toteutettu toimeksiantona Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijoiden pyörittämälle internet-kampusradiokanavalle, Limuradiolle.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään markkinointia kampuradion näkökulmasta ja avataan Digital Signagen käyttöä ja sunnittelua. Työ sisältää teoriaosuuden lisäksi Limuradion digitaalisen ilmeen suunnittelun olemassa olevien elementtien kautta ja sen pohjalta osin työstetyt sovellukset.
Tavoitteena oli kehittää Limuradion visuaalista identiteettiä markkinointikampanjalla ja tukea sillä Limuradion näkyvyyttä ja tunnettavuuden kasvua. Tavoitteena oli myös vahvistaa sen läsnäoloa kampuksilla ja opiskelijoiden arjessa.
Tuloksena oli yhtenäinen digitaalinen ilme, jonka elementit noudattavat annettuja lähtökohtia. Ilme soveltuu digitaaliselle näytöille nyt ja ne ovat muokkattavissa tulevaisuudessa animaatiota ja NiemiCampusta ajatellen.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään markkinointia kampuradion näkökulmasta ja avataan Digital Signagen käyttöä ja sunnittelua. Työ sisältää teoriaosuuden lisäksi Limuradion digitaalisen ilmeen suunnittelun olemassa olevien elementtien kautta ja sen pohjalta osin työstetyt sovellukset.
Tavoitteena oli kehittää Limuradion visuaalista identiteettiä markkinointikampanjalla ja tukea sillä Limuradion näkyvyyttä ja tunnettavuuden kasvua. Tavoitteena oli myös vahvistaa sen läsnäoloa kampuksilla ja opiskelijoiden arjessa.
Tuloksena oli yhtenäinen digitaalinen ilme, jonka elementit noudattavat annettuja lähtökohtia. Ilme soveltuu digitaaliselle näytöille nyt ja ne ovat muokkattavissa tulevaisuudessa animaatiota ja NiemiCampusta ajatellen.