SANNILIND : tutkielma korumuotoilijan brändin rakentumisesta
Lindström, Sanni (2016)
Lindström, Sanni
Lahden ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604224875
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604224875
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsiteltiin brändin rakentumista korumuotoilualalla. Kolmiosaisessa tutkielmassa luotiin pohja tuoreelle korualan brändille sekä valmistettiin korusarja. Ensimmäisessä osassa tutkittiin brändiä ja muotoilijaidentiteettiä sekä käsiteltiin omia arvoja ja niiden näkymistä omassa brändissä. Toisessa osassa käsiteltiin brändin kasvoja kuten nimeä, visuaalista ilmettä ja logoa. Kolmannessa osassa suunniteltiin ja valmistettiin omia arvoja ilmentävä korusarja.