Pop up -konsepti - Keraamiset laatat visuaalisessa markkinoinnissa
Väätäinen, Elli (2016)
Väätäinen, Elli
Savonia-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604224855
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604224855
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on kehittämistyö, jossa päätavoitteena oli luoda pop up -konsepti keraamisten laattojen markkinointiin ja suunnitella konseptiin soveltuva laattaesittelyteline. Projektin toimeksiantajana toimi suomalainen Pukkila Oy Ab.
Opinnäytetyössä perehdyttiin visuaalisen markkinoinnin keinoihin ja pop up -ilmiöön. Työ jakautuu kolmeen vaiheeseen: tiedonhakuun, luonnosteluun ja suunnitelman toteuttamiseen. Opinnäytetyössä käytettiin lähteinä kirjallisuutta, artikkeleita ja RT-kortistoa. Suunnitelman valinnat pohjautuvat käytettyyn aineistoon.
Opinnäytetyön päätavoite saavutettiin ja työn lopputuloksena syntyi pop up -konsepti visuaaliseen markkinointiin ja uudenlainen laattaesittelyteline. Konsepti koostuu moduuleista ja soveltuu jatkokehittelynä suurempiin tiloihin.
Opinnäytetyössä perehdyttiin visuaalisen markkinoinnin keinoihin ja pop up -ilmiöön. Työ jakautuu kolmeen vaiheeseen: tiedonhakuun, luonnosteluun ja suunnitelman toteuttamiseen. Opinnäytetyössä käytettiin lähteinä kirjallisuutta, artikkeleita ja RT-kortistoa. Suunnitelman valinnat pohjautuvat käytettyyn aineistoon.
Opinnäytetyön päätavoite saavutettiin ja työn lopputuloksena syntyi pop up -konsepti visuaaliseen markkinointiin ja uudenlainen laattaesittelyteline. Konsepti koostuu moduuleista ja soveltuu jatkokehittelynä suurempiin tiloihin.