Hotelli Hilton Helsinki Airportin Asiakastyytyväisyys
Hilakari, Lauri (2016)
Hilakari, Lauri
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201602071992
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201602071992
Tiivistelmä
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä toimeksiantajayrityksen kansainväliseen Hilton ketjuun kuuluvalle Hilton Helsinki Airportille. Maailma muuttuu ja kansainvälistyy kaiken aikaa joten tarkoituksena oli luoda lisäselvyyttä tämänhetkiseen hotellin asiakastyytyväisyyteen. Työn teoriaosuudessa pohditaan asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä yrityksen tarjoamiin palveluihin, käsitellään kuluttajakäyttäytymistä sekä palvelua ja sen laatua. Tutkimuksessa pyritään myös selvittämään keinoja, jotka voivat edesauttaa hyvän palvelutapahtuman muodostumista.