Kuluttaja ja kaupallinen toimija Facebookissa
Pitkänen, Ville (2016)
Pitkänen, Ville
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201601251648
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201601251648
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia Facebook käyttäjien suhtautumista kauapallisen toimijan julkaisuihin. Kyselytutkimuksessa selvitettiin käyttäjien osallistumista julkaisuihin ja sosiaalisen median kulutustottumuksia.
Yhä useampi käyttää sosiaalista mediaa päivittäin. Kuluttajakäytön lisäksi kaupalliset toimijat ovat myös löytäneet sosiaalisesta mediasta kustannustehokkaan tavan markkinoida tuotteitaan.
Opinnäytetyö käsittelee teoreettisessa viitekehyksessä viestinnän muutosta viimeisen 20 vuoden aikana ja sisällön tuottamisen merkitystä kaupallisessa toiminnassa. Työn tilasi Mediatakojat Oy.
Yhä useampi käyttää sosiaalista mediaa päivittäin. Kuluttajakäytön lisäksi kaupalliset toimijat ovat myös löytäneet sosiaalisesta mediasta kustannustehokkaan tavan markkinoida tuotteitaan.
Opinnäytetyö käsittelee teoreettisessa viitekehyksessä viestinnän muutosta viimeisen 20 vuoden aikana ja sisällön tuottamisen merkitystä kaupallisessa toiminnassa. Työn tilasi Mediatakojat Oy.