Club ESL:n markkinointiviestintä ja brändin näkyvyys World Student Day -tapahtumassa 12.6.2015
Miettinen, Katri (2015)
Miettinen, Katri
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201601051040
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201601051040
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tarkastella Club ESL:n markkinointiviestintää sekä brändin näkyvyyttä World Student Day tapahtumassa, joka järjestettiin Vancouverissa 12. kesäkuuta 2015. Työn toimeksiantaja toimi Club ESL. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa käytettiin laadullisia tiedonhankintamenetelmiä kuten havainnointia ja opinnäytetyöpäiväkirjaa. Kirjallisena tuotoksena opinnäytetyön lisäksi tehtiin tarkastulista.
Opinnäytetyön ensimmäisissä osissa esiteltiin toimeksiantaja, työn lähtökohdat sekä käytetyt menetelmät. Sen jälkeen kerrottiin markkinointiviestinnästä, sosiaalisesta mediasta ja brändin hallinnasta. Viimeiseksi kerrottiin tapahtumasta ja mitä tapahtuman eteen on tehty ja tulokset havainnoinnista.
World Student Day tapahtuma järjestetään vuosittain ja järjestyksessään se oli toinen vuonna 2015. Tapahtuma on järjestetty opiskelijoille ja teemana on juhlistaa Kanadaan saapuvia englannin- tai ranskankielen opiskelijoita. Tapahtuma järjestettiin ympäri Kanadaa isoimmissa kaupungeissa.
Opinnäytetyön ensimmäisissä osissa esiteltiin toimeksiantaja, työn lähtökohdat sekä käytetyt menetelmät. Sen jälkeen kerrottiin markkinointiviestinnästä, sosiaalisesta mediasta ja brändin hallinnasta. Viimeiseksi kerrottiin tapahtumasta ja mitä tapahtuman eteen on tehty ja tulokset havainnoinnista.
World Student Day tapahtuma järjestetään vuosittain ja järjestyksessään se oli toinen vuonna 2015. Tapahtuma on järjestetty opiskelijoille ja teemana on juhlistaa Kanadaan saapuvia englannin- tai ranskankielen opiskelijoita. Tapahtuma järjestettiin ympäri Kanadaa isoimmissa kaupungeissa.