Nettisivujen vaikutus PK-yrityksen imagoon : case Kirputon
Aro-Heinilä, Sanne (2015)
Aro-Heinilä, Sanne
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015121621060
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015121621060
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on pienten ja keskisuurten yritysten nettisivujen vaikutus yritysten imagoon ja sivustojen ulkoasun parantaminen. Tavoitteena on luoda tietopaketti siitä, mitä PKyrityksen kannattaa ottaa huomioon luodessaan nettisivut.
Menetelminä käytetään informaation etsimistä aikaisemmista tutkimuksista, omia kokemuksia aiempien projektien pohjalta ja erityisesti tässä opinnäytetyössä esimerkkinä käytettävän projektin pohjalta, sekä tässä projektissa projektin kohteena olevan yrityksen asiakkaille tuotettua
kyselyä.
Suurimmalla osalla yrityksistä on jo nettisivut, mutta niitä tehdessä ei ole otettu huomioon tai ylipäätään tiedetty millaisen mielikuvan sivusto luo yrityksestä.
Tämän opinnäytetyön tuloksia voivat käyttää hyödykseen erilaiset yritykset, joiden tarkoitus on luoda nettisivut tai parannella jo olemassa olevaa sivustoaan.
Menetelminä käytetään informaation etsimistä aikaisemmista tutkimuksista, omia kokemuksia aiempien projektien pohjalta ja erityisesti tässä opinnäytetyössä esimerkkinä käytettävän projektin pohjalta, sekä tässä projektissa projektin kohteena olevan yrityksen asiakkaille tuotettua
kyselyä.
Suurimmalla osalla yrityksistä on jo nettisivut, mutta niitä tehdessä ei ole otettu huomioon tai ylipäätään tiedetty millaisen mielikuvan sivusto luo yrityksestä.
Tämän opinnäytetyön tuloksia voivat käyttää hyödykseen erilaiset yritykset, joiden tarkoitus on luoda nettisivut tai parannella jo olemassa olevaa sivustoaan.