Muotinäytös asiakasillan myynnin tukena : Case Pukumies
Kakkuri, Sonja (2015)
Kakkuri, Sonja
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015121120334
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015121120334
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tehtävänä oli uudistaa ja olla mukana toteuttamassa Kokkolan Pukumiehen ja Mick’sin yhteistä tapahtumaa Fashion weekendiä, joka järjestettiin 17. – 19.9.2015. Uudistuksen lisäksi opinnäytetyö perehtyy siihen, mitä asiakastapahtuman järjestämiseen vaaditaan. Erityisesti huomiota on kiinnitetty muotinäytöksen järjestämiseen, sillä Fashion weekend-tapahtuma alkaa asiakasillalla, jossa muotinäytös on tapahtuman keskipiste.
Opinnäytetyö kartoittaa myös visuaalista markkinointia, jonka yhtenä osana on tapahtumamarkkinointi. Kyseinen Fashion weekend–tapahtuma on osa Pukumiehen visuaalista markkinointia.
Opinnäytetyössä käydään läpi, millaisia uudistuksia tapahtumaan tehtiin, jotta se palvelee yritystä paremmin asiakkaiden mielenkiinnon ja ostohalun herättäjänä. Opinnäytetyön lopussa selviää, millainen lopputulos oli.
Opinnäytetyö kartoittaa myös visuaalista markkinointia, jonka yhtenä osana on tapahtumamarkkinointi. Kyseinen Fashion weekend–tapahtuma on osa Pukumiehen visuaalista markkinointia.
Opinnäytetyössä käydään läpi, millaisia uudistuksia tapahtumaan tehtiin, jotta se palvelee yritystä paremmin asiakkaiden mielenkiinnon ja ostohalun herättäjänä. Opinnäytetyön lopussa selviää, millainen lopputulos oli.