Jälkimarkkinointisuunnitelma : case: RE/MAX Noste Oy LKV
Heinonen, Jenna (2015)
Heinonen, Jenna
Lahden ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015102515690
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015102515690
Tiivistelmä
Jälkimarkkinointi on yksi markkinoinnin muodoista ja sen tavoitteena on asiakassuhteen säilyttäminen sekä sen kehittyminen.
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee jälkimarkkinointia ja sen hyödyntämistä kiinteistönvälitysyritys RE/MAX Nosteessa. Työn tavoitteena oli luoda RE/MAX Nosteelle jälkimarkkinointisuunnitelma, joka otetaan käyttöön kyseisessä yrityksessä. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi konkreettinen jälkimarkkinointisuunnitelma, jonka mukaan jälkimarkkinointia aletaan toteuttaa RE/MAX Nosteessa.
Opinnäytetyö on jaettu kahteen osaan. Toiminnallisen opinnäytetyön teoreettinen osa käsittelee ensin kiinteistönvälitystoimintaa ja siihen liittyvää hyvää välitystapaa sekä jälkimarkkinointia. Työn toiminnallisessa osassa kerrotaan suunnitteluvaiheesta ja työn toteutuksesta. Opinnäytetyön lopusta löytyy analysointi ja yhteenveto.
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee jälkimarkkinointia ja sen hyödyntämistä kiinteistönvälitysyritys RE/MAX Nosteessa. Työn tavoitteena oli luoda RE/MAX Nosteelle jälkimarkkinointisuunnitelma, joka otetaan käyttöön kyseisessä yrityksessä. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi konkreettinen jälkimarkkinointisuunnitelma, jonka mukaan jälkimarkkinointia aletaan toteuttaa RE/MAX Nosteessa.
Opinnäytetyö on jaettu kahteen osaan. Toiminnallisen opinnäytetyön teoreettinen osa käsittelee ensin kiinteistönvälitystoimintaa ja siihen liittyvää hyvää välitystapaa sekä jälkimarkkinointia. Työn toiminnallisessa osassa kerrotaan suunnitteluvaiheesta ja työn toteutuksesta. Opinnäytetyön lopusta löytyy analysointi ja yhteenveto.