MOBILEPAY-MARKKINOINTISUUNNITELMA
Karttunen, Heikki; Kormilainen, Aleksi (2015)
Karttunen, Heikki
Kormilainen, Aleksi
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015100415110
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015100415110
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään MobilePay-mobiilisovelluksen markkinointia Joensuun korkeakouluopiskelijoille. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja tutkimustapana käytetään toimintatutki-musta. Opinnäytetyössä käsitellään mahdollisia pienen budjetin markkinointikeinoja joita Danske Bankin on mahdollista käyttää halutessaan.
Työssä eritellään markkinoinnin perustermejä sekä käytännön markkinointikeinoja. Työssä hyödynnetään erityisesti sissimarkkinointiin liittyvää kirjallisuutta sekä mobiilipankkisovelluksiin liittyviä artikkeleita.
Opinnäytetyössä esitellään sissimarkkinointikeinoja joilla tavoittaa Danske Bankin asettama kohderyhmä. Työssä käydään läpi työn lähtökohdat sekä työn toteutusta varten tarvittavat suunnitelmat.
Markkinointisuunnitelma koostuu useista pienistä markkinointikampanjoista, jotka muodostavat yhden ison kokonaisuuden. Työn lopussa pohdimme opinnäytetyössä onnistumistamme markki-nointisuunnitelman luomisessa MobilePaylle.
Työssä eritellään markkinoinnin perustermejä sekä käytännön markkinointikeinoja. Työssä hyödynnetään erityisesti sissimarkkinointiin liittyvää kirjallisuutta sekä mobiilipankkisovelluksiin liittyviä artikkeleita.
Opinnäytetyössä esitellään sissimarkkinointikeinoja joilla tavoittaa Danske Bankin asettama kohderyhmä. Työssä käydään läpi työn lähtökohdat sekä työn toteutusta varten tarvittavat suunnitelmat.
Markkinointisuunnitelma koostuu useista pienistä markkinointikampanjoista, jotka muodostavat yhden ison kokonaisuuden. Työn lopussa pohdimme opinnäytetyössä onnistumistamme markki-nointisuunnitelman luomisessa MobilePaylle.