Centre liikekeskuksen digital signage
Bincl, Suzana (2015)
Bincl, Suzana
Lahden ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505117338
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505117338
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tarkastelee digital signagen suunnittelussa huomioitavia tekijöitä ja sen arvoa markkinointikanavana. Työ on toteutettu tilaustyönä Lappeenrantalaiselle mainostoimisto Mediakolmiolle.
Työ sisältää teoriaosuuden lisäksi sisältösuunnitelman rakenteilla olevalle Centre liikekeskukselle. Tavoitteena oli luoda liikekeskukselle sen brändiä tukeva digital signage konsepti. Työ ei sisällä valmista tuotetta, vaan se toimii ehdotelmana myöhemmin alkavalle tuotannolle.
Keskityn opinnäytteessäni presentoimaan tekemääni suun- nittelutyötä samalla tarkastellen ja perustellen prosessissa käytettävää käyttäjälähtöistä ajattelua.
Työ sisältää teoriaosuuden lisäksi sisältösuunnitelman rakenteilla olevalle Centre liikekeskukselle. Tavoitteena oli luoda liikekeskukselle sen brändiä tukeva digital signage konsepti. Työ ei sisällä valmista tuotetta, vaan se toimii ehdotelmana myöhemmin alkavalle tuotannolle.
Keskityn opinnäytteessäni presentoimaan tekemääni suun- nittelutyötä samalla tarkastellen ja perustellen prosessissa käytettävää käyttäjälähtöistä ajattelua.