Yritysilmeen suunnittelu ja toteutus Datamic Oy:lle
Halonen, Sami (2015)
Halonen, Sami
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504305582
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504305582
Tiivistelmä
Työn teoriaosuudessa määritellään yritysilmettä osana yrityksen visuaalista markkinointia. Käsiteltäviä asioita ovat esim. identiteetti, brändi ja mielikuvat. Myös asiakkaan ja yritysilmeen välistä vuorovaikutusta pohditaan.
Käytännön osuudessa suunniteltiin ja toteutettiin yritysilme konsultointiyritys Datamic Oy:lle. Työssä selostetaan suunnitteluprosessia ja perustellaan siinä tehtyjä valintoja.
Työn lopputulos, Datamic Oy:n yritysilmepaketti sisältää yritystunnuksen, käyntikortin, C5-kirjekuoren, Word-pohjan, Powerpoint-pohjan, www-sivujen ulkoasun sekä graafisen ohjeistuksen.
Käytännön osuudessa suunniteltiin ja toteutettiin yritysilme konsultointiyritys Datamic Oy:lle. Työssä selostetaan suunnitteluprosessia ja perustellaan siinä tehtyjä valintoja.
Työn lopputulos, Datamic Oy:n yritysilmepaketti sisältää yritystunnuksen, käyntikortin, C5-kirjekuoren, Word-pohjan, Powerpoint-pohjan, www-sivujen ulkoasun sekä graafisen ohjeistuksen.