Visuaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus : Case Halpa-Halli
Suvanto, Sini (2014)
Suvanto, Sini
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014121720292
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014121720292
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia aiheesta tehdyn kirjallisuuden avulla visuaalisen markkinoinnin käsitettä ja siihen sisältyviä asioita, sekä visuaalisen markkinoinnin vaikutuksia yritykseen sisäisesti ja ulkoisesti. Opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa keskityttiin erityisesti visuaalisen markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen myymälätiloissa.
Opinnäytetyön soveltavassa osuudessa tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa teoriaosuudessa esiteltyjä oppeja ja ratkaisumalleja käyttämällä myymälätilaan tuotteiden esillepano. Projektiosuus toteutettiin yhdessä Halpa-Halli Oy:n Kokkolan myymälän kanssa toteuttamalla naisten vaatetusosaston myyntipöydän visuaalinen ilme toimeksiantajan antamien speksien ja tämän tarjoamien resurssien varassa.
Opinnäytetyön soveltavassa osuudessa tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa teoriaosuudessa esiteltyjä oppeja ja ratkaisumalleja käyttämällä myymälätilaan tuotteiden esillepano. Projektiosuus toteutettiin yhdessä Halpa-Halli Oy:n Kokkolan myymälän kanssa toteuttamalla naisten vaatetusosaston myyntipöydän visuaalinen ilme toimeksiantajan antamien speksien ja tämän tarjoamien resurssien varassa.