Markkinointisuunnitelma : Kauppatorin Kahvilamakasiinit Oy
Häyrynen, Henri (2014)
Häyrynen, Henri
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014082813637
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014082813637
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointisuunnitelma koskien talvikautta Oulun torilla sijaitsevalle Kauppatorin Kahvilamakasiinit Oy:lle. Markkinointisuunnitelma koostuu kahdesta eri osasta, teoreettisesta ja toiminnallisesta. Opinnäytetyön teoreettinen osuus keskittyy markkinoinnin suunniteluun ja siihen liittyviin käsitteisiin koko vuoden toiminnasta. Toiminnallisessa osuudessa on Kauppatorin Kahvilamakasiinille tehty varsinainen markkinointisuunnitelma.
Opinnäytetyö on siis toiminnallinen ja varsinainen markkinointisuunnitelma on salainen yrityksen pyynnöstä. Työn tuloksena on toimiva markkinointisuunnitelma talvikaudelle, jota yritys voi hyödyntää niin tulevana talvena kuin tulevaisuudessakin markkinointinsa tukena.
Opinnäytetyö on siis toiminnallinen ja varsinainen markkinointisuunnitelma on salainen yrityksen pyynnöstä. Työn tuloksena on toimiva markkinointisuunnitelma talvikaudelle, jota yritys voi hyödyntää niin tulevana talvena kuin tulevaisuudessakin markkinointinsa tukena.