Interactive visibility for the new image : the Innovation Company®
Kares, Tiia (2014)
Kares, Tiia
Turun ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014060511926
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014060511926
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä yrityksen kanssa nimeltä The Innovation Company®. Yritys valmistaa kosmetiikassa käytettäviä raaka-aineita. Kirjoittaja oli työharjoittelussa yrityksessä. Yhteyshenkilönä toimi yrityksen tekninen johtaja Jaana Printz.
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli yrityksen uuden visuaalisen ilmeen esille tuonti eri markkinointikeinoin sekä luomalla yritykselle uuteen imagoon sopivaa markkinointimateriaalia. Yrityksen toiveena oli markkinointiviestinnän laajentaminen sähköpostimarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan, sekä työntekijöiden ja jälleenmyyjien käytössä olevan intranetin tehostaminen. Kaiken materiaalin ja markkinointikanavien haluttiin olevan yhtenäisiä ja yrityksen uuden tyylin mukaisia.
Liikkeelle lähdettiin tutkimalla yrityksen jo olemassa olevia markkinointikanavia ja niiden kehtyskohteita. Hampurissa järjestettävillä In-Cosmetics -messuilla pidetyistä haastatteluista saatiin tietoa alalla käytetyistä sosiaalisen median kanavista osana markkinointia. Näiden tulosten ja yrityksen tarpeiden pohjalta luotiin yritykselle uusia markkinointikeinoja.
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli yrityksen uuden visuaalisen ilmeen esille tuonti eri markkinointikeinoin sekä luomalla yritykselle uuteen imagoon sopivaa markkinointimateriaalia. Yrityksen toiveena oli markkinointiviestinnän laajentaminen sähköpostimarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan, sekä työntekijöiden ja jälleenmyyjien käytössä olevan intranetin tehostaminen. Kaiken materiaalin ja markkinointikanavien haluttiin olevan yhtenäisiä ja yrityksen uuden tyylin mukaisia.
Liikkeelle lähdettiin tutkimalla yrityksen jo olemassa olevia markkinointikanavia ja niiden kehtyskohteita. Hampurissa järjestettävillä In-Cosmetics -messuilla pidetyistä haastatteluista saatiin tietoa alalla käytetyistä sosiaalisen median kanavista osana markkinointia. Näiden tulosten ja yrityksen tarpeiden pohjalta luotiin yritykselle uusia markkinointikeinoja.