Musiikkitapahtuman suunnittelu : case: Satama
Kuusonen, Tiina (2014)
Kuusonen, Tiina
Lahden ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014052710493
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014052710493
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen Satama Saturday Techno Live- musiikkitapahtuman suunnittelemista ja tapahtuman markkinointiviestinnän toteuttamista Satama tapahtumanjärjestämisryhmälle keväällä 2014. Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli musiikkitapahtuman suunnitteleminen ja tapahtuman markkinointiviestinnän suunnitteleminen ja toteuttaminen.
Opinnäytetyössä teoria ja empiria kulkevat rinnakkain. Työni alkaa teoriasta tapahtuman suunnittelemiseen liittyen ja tämän jälkeen etenee siihen, miten opinnäytetyötapahtumassa suunnitteleminen on toteutettu. Markkinointiviestinnällisessä osiossa käsitellään keinoja, joilla markkinoida musiikkitapahtumaa sekä keinoja, joita tämän opinnäytetyön musiikkitapahtumassa lopulta käytettiin.
Opinnäytetyössä teoria ja empiria kulkevat rinnakkain. Työni alkaa teoriasta tapahtuman suunnittelemiseen liittyen ja tämän jälkeen etenee siihen, miten opinnäytetyötapahtumassa suunnitteleminen on toteutettu. Markkinointiviestinnällisessä osiossa käsitellään keinoja, joilla markkinoida musiikkitapahtumaa sekä keinoja, joita tämän opinnäytetyön musiikkitapahtumassa lopulta käytettiin.