Asiakastyytyväisyyskysely Veho Hyötyajoneuvoille
Nieminen, Petri (2014)
Nieminen, Petri
Oulun ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405239692
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405239692
Tiivistelmä
Opinnäytetyönä suoritettiin asiakastyytyväisyyskysely Veho Hyötyajoneuvojen Oulun toimipisteen toimeksiannosta. Kyselyn tavoitteena oli saada uutta tietoa asiakkaan tyytyväisyydestä eri tyytyväisyystekijöihin palvelun sujuvuudesta, varaosapalveluista, huolto- tai korjaustyön toteuttamisesta, toiminnan tasosta suhteessa odotuksiin sekä asiakkaiden mielikuvasta liikkeestä.
Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin puhelinkyselynä. Vastausprosentiksi saatiin 44,8 %, joten otannan suuri koko huomioiden tuloksia voidaan pitää luotettavina. Lisäksi avoimena palautteena saatiin arvokasta tietoa yksittäisistä tilanteista.
Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin puhelinkyselynä. Vastausprosentiksi saatiin 44,8 %, joten otannan suuri koko huomioiden tuloksia voidaan pitää luotettavina. Lisäksi avoimena palautteena saatiin arvokasta tietoa yksittäisistä tilanteista.