Toimintojen Talon markkinointiviestinnän kehittäminen
Niemelä, Janina (2014)
Niemelä, Janina
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201403072925
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201403072925
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Toimintojen Talon markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän keinoihin ja erityisesti markkinointiviestintään sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli analysoida Toimintojen Talon tämän hetkistä markkinointiviestintää. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia Toimintojen Talon markkinointiviestinnälle.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdyttiin markkinointiviestintään, sosiaaliseen markkinointiin ja mainontaan.
Opinnäytetyön empiriaosuus on saatu aikaan haastattelemalla Toimintojen Talon henkilökuntaa, omilla ja lähipiirin tiedoilla ja kokemuksilla Toimintojen Talosta, sekä Toimintojen Talon Internet-sivujen ja esitteiden perusteella. Haastattelusta saatiin suurin osa tiedoista, joita tätä opinnäytetyötä kirjoittaessa tarvittiin, koskien Toimintojen Talon historiaa, toimintaa ja nykytilannetta.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdyttiin markkinointiviestintään, sosiaaliseen markkinointiin ja mainontaan.
Opinnäytetyön empiriaosuus on saatu aikaan haastattelemalla Toimintojen Talon henkilökuntaa, omilla ja lähipiirin tiedoilla ja kokemuksilla Toimintojen Talosta, sekä Toimintojen Talon Internet-sivujen ja esitteiden perusteella. Haastattelusta saatiin suurin osa tiedoista, joita tätä opinnäytetyötä kirjoittaessa tarvittiin, koskien Toimintojen Talon historiaa, toimintaa ja nykytilannetta.