Tapahtumien vuosikello ravintola Bar Playlle
Luostarinen, Hanna (2014)
Luostarinen, Hanna
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201402122251
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201402122251
Tiivistelmä
Opinnäytetyön keskeisin aihe on tapahtumamarkkinointi ja sen hyödyntäminen ravintolan toiminnassa. Tapahtumamarkkinointi on uudenlainen markkinoinnin työkalu. Siinä tarjotaan asiakkaalle kokemus tuotteesta tai palvelusta luovalla tavalla. Opinnäytetyössä pohditaan, kuinka perinteinen markkinointi on muuttunut vastaamaan nykypäivän markkinoinnin tarpeita.
Toimeksiantaja opinnäytetyössä oli Pohjois-Karjalan Osuuskauppa ja sen erillinen tu-losyksikkö ravintola Bar Play. Työssä kehitettiin uusia tapahtumia Bar Playn kriittisille ajanjaksoille.
Opinnäytetyöni oli kvalitatiivinen eli laadullinen tutkimus. Pyrkimyksenä oli ymmärtää tutkittavaa aihetta ja koota työlle tuotos eli produkti. Opinnäytetyössä on koottu ravinto-lalle tapahtumien vuosikello, jossa selviää koko vuoden tärkeimmät tapahtumat Joen-suussa, kiinnostavimmat urheilutapahtumat sekä Bar Playn esiintyjät. Vuosikellossa on ehdotukset ja suunnitelmat uusista tapahtumista, joita Bar Play voi hyödyntää tulevaisuudessa.
Toimeksiantaja opinnäytetyössä oli Pohjois-Karjalan Osuuskauppa ja sen erillinen tu-losyksikkö ravintola Bar Play. Työssä kehitettiin uusia tapahtumia Bar Playn kriittisille ajanjaksoille.
Opinnäytetyöni oli kvalitatiivinen eli laadullinen tutkimus. Pyrkimyksenä oli ymmärtää tutkittavaa aihetta ja koota työlle tuotos eli produkti. Opinnäytetyössä on koottu ravinto-lalle tapahtumien vuosikello, jossa selviää koko vuoden tärkeimmät tapahtumat Joen-suussa, kiinnostavimmat urheilutapahtumat sekä Bar Playn esiintyjät. Vuosikellossa on ehdotukset ja suunnitelmat uusista tapahtumista, joita Bar Play voi hyödyntää tulevaisuudessa.