Markkinointiviestintä osana yrityksen toimintaa : Case Levin Sammun-Tupa ja porotilapalvelut
Kenttälä, Riikka (2013)
Kenttälä, Riikka
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013092115435
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013092115435
Tiivistelmä
Opinnäytetyö tehtiin Kittilän Sirkassa sijaitsevalle matkailualanyritykselle Levin Sammun-Tupa ja porotilapalveluille. Yritys tarjoaa elämys- ja ohjelmapalveluita sekä harjoittaa kahvilatoimintaa ja porotaloutta.
Opinnäytetyön tavoitteena uudistaa yrityksen verkkosivut ja hinnastot, sekä liittää yritys sosiaaliseen mediaan. Taustalla oli toimeksiantajan tarve uudistua ja saada näkyvyyttä. Teoriaosassa käsitellään markkinointiviestintää laajempana kokonaisuutena ja digitaalista markkinointiviestintää omana osiona.
Käytännön osio tarkastelee Levin Sammun-Tuvalle tehtyjä kotisivuja, Facebook-sivuja ja hinnastoja sekä niiden kehitysprosessia. Käytännön osion aluksi on tietoa yrityksestä, jonka jälkeen omat osiot kotisivuista, Facebook-sivuista ja hinnastoista.
Opinnäytetyön tavoitteena uudistaa yrityksen verkkosivut ja hinnastot, sekä liittää yritys sosiaaliseen mediaan. Taustalla oli toimeksiantajan tarve uudistua ja saada näkyvyyttä. Teoriaosassa käsitellään markkinointiviestintää laajempana kokonaisuutena ja digitaalista markkinointiviestintää omana osiona.
Käytännön osio tarkastelee Levin Sammun-Tuvalle tehtyjä kotisivuja, Facebook-sivuja ja hinnastoja sekä niiden kehitysprosessia. Käytännön osion aluksi on tietoa yrityksestä, jonka jälkeen omat osiot kotisivuista, Facebook-sivuista ja hinnastoista.