Cross-media : enemmän kuin osiensa summa - tuotannossa ja mainonnassa
Kelkka, Niko (2013)
Lataukset:
Kelkka, Niko
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060513064
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060513064
Tiivistelmä
Cross-media yhdistää eri media-alustat, joihin luodaan oma sisältö. Tällä tavoin cross-median kautta jokaisen media-alustan sisältö tulee osaksi suurempaa kokonaisuutta, tukien toinen toistaan.
Miten media on kehittynyt, missä se on nyt ja minne se on luultavasti menossa? Miten rahaliikenne ja mainostus näkyvät media-alustoissa? Kuinka cross-media näkyy mainostajille? Näihin kysymyksiin ja pohdintoihin keskityn opinnäytetyössäni.
Kerron myös, kuinka cross-mediatuotantoni on edennyt viimeisen vuoden aikana, mitä haasteita olemme kohdanneet ja minkälaisen vastaanoton cross-media ajatuksena on Suomessa saanut.
Miten media on kehittynyt, missä se on nyt ja minne se on luultavasti menossa? Miten rahaliikenne ja mainostus näkyvät media-alustoissa? Kuinka cross-media näkyy mainostajille? Näihin kysymyksiin ja pohdintoihin keskityn opinnäytetyössäni.
Kerron myös, kuinka cross-mediatuotantoni on edennyt viimeisen vuoden aikana, mitä haasteita olemme kohdanneet ja minkälaisen vastaanoton cross-media ajatuksena on Suomessa saanut.