Kenttäsuunnitelu Hammer Editorilla : Case, De_stolengoods
Tuominen, Mika (2013)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013053112239
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013053112239
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia ja käydä läpi kentänluonnin eri vaiheet ja luoda oma kenttä alusta loppuun. Työ toteutettiin Valven Hammer Editorilla.
Opinnäytetyössä käydään läpi erilaisia Hammer Editorin toimintoja sekäpohditaan moninpelikartan suunnitteluun liittyviä asioita ja kerrotaan De_stolengoods-kartan suunnittelusta.
Opinnäytetyössä kuvailen myös De_stolengoods-kartan luomista suunnitelmien pohjalta ja kokoan yhteen opinnäytetyöstä tärkeimmät asiat sekä käyn läpi pientä itsearviointia työn tuloksesta.
Opinnäytetyössä käydään läpi erilaisia Hammer Editorin toimintoja sekäpohditaan moninpelikartan suunnitteluun liittyviä asioita ja kerrotaan De_stolengoods-kartan suunnittelusta.
Opinnäytetyössä kuvailen myös De_stolengoods-kartan luomista suunnitelmien pohjalta ja kokoan yhteen opinnäytetyöstä tärkeimmät asiat sekä käyn läpi pientä itsearviointia työn tuloksesta.