ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS VAHINKOSANEERAUSYRITYKSEN TOIMINNASTA VAHINKOKOHTEISSA
Parikka, Pekka (2013)
Parikka, Pekka
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013052911681
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013052911681
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vahinkosaneerausyrityksen toimintaa vahinkokohteissa asiakkaiden mielipiteiden avulla. Asiakkaiden mielipiteitä lähdettiin selvittämään asiakastyytyväisyyskyselyillä, jotka toteutettiin yksilöittäin teemahaastatteluina. Kyselyn runkona toimivat vahinkokohteella suoritettavat työvaiheet, joita ovat kartoitus, purku- ja kuivaustyö ja saneeraustyöt.
Tutkimuksen kohteena olivat Polygon Finland Oy:n Joensuun toimipisteen asiak-kaat. Haastatteluun suostui 11 henkilöä, joista kaksi oli kuntien edustajia. Yhdek-sässä tapauksessa vahinko tyyppi oli vesivahinko, yhdessä tulipalovahinko ja yh-dessä haastattelussa käsiteltiin useita eri vahinkoja.
Haastattelujen perusteella Polygonin toiminta vahinkokohteissa on kiitettävällä tasolla kaikissa eri työvaiheissa. Jokaisessa työvaiheessa oli joitain osia, joihin kaikki asiakkaat eivät olleet tyytyväisiä. Lisäksi kyselyssä selvisi tiettyjä osa-alueita, joihin kaikki asiakkaat olivat todella tyytyväisiä.
Tutkimuksen kohteena olivat Polygon Finland Oy:n Joensuun toimipisteen asiak-kaat. Haastatteluun suostui 11 henkilöä, joista kaksi oli kuntien edustajia. Yhdek-sässä tapauksessa vahinko tyyppi oli vesivahinko, yhdessä tulipalovahinko ja yh-dessä haastattelussa käsiteltiin useita eri vahinkoja.
Haastattelujen perusteella Polygonin toiminta vahinkokohteissa on kiitettävällä tasolla kaikissa eri työvaiheissa. Jokaisessa työvaiheessa oli joitain osia, joihin kaikki asiakkaat eivät olleet tyytyväisiä. Lisäksi kyselyssä selvisi tiettyjä osa-alueita, joihin kaikki asiakkaat olivat todella tyytyväisiä.