Non-conformity handling process and internal customer satisfaction
Latvakangas, Johanna (2013)
Avaa tiedosto
Lataukset:
Latvakangas, Johanna
Vaasan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305179220
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305179220
Tiivistelmä
Kaupalliselle yritykselle asiakkaat ovat toiminnan elinehto ja siksi asiakassuhteiden hoitaminen on yksi tärkeimmistä ylläpidettävistä asioista. Asiakassuhteisiin vaikuttaa suuresti se kuinka hyvin yrityksen sisäinen viestintä toimii. Wärtsilän Power Plants Customer Support käsittelee projektitiimien rekisteröimiä non-conformity - asioita, eli vaatimustenvastaisuuksia, jotka projektipaikoilla on huomattu käyttöönoton tai asennuksen aikana tai jotka ovat ilmenneet kuljetusten aikana. Tässä työssä tutkitaan sisäistä asiakastyytyväisyyttä kysymällä Wärtsilän projektitiimeiltä mielipiteitä non-conformity handling - prosessista ja sen toimivuudesta. Tutkimus tehdään kyselylomakkeella ja tarkoituksena on löytää prosessin heikkoja lenkkejä prosessin parantamiseksi.