Produktplacering som en del av narrationen i fiktiva filmer
Lindén, Annika (2013)
Lindén, Annika
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305076789
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305076789
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite on käsitellä tuotesijoittelua niin, että tuotteista tulisi osa elokuvan tarinaa.
Työ käsittelee lyhyesti tuotesijoittelua markkinointikeinona. Työn pääpainona on mitä tulee ottaa huomioon jotta sijoitetut tuotteet olisivat osana elokuvan tarinaa.
Pääasiallisena materiaalina on käytetty kolmesta puolistrukturoidusta haastattelusta suomalaisten elokuvaohjaajien kanssa tehtyä analyysia.
Työ käsittelee lyhyesti tuotesijoittelua markkinointikeinona. Työn pääpainona on mitä tulee ottaa huomioon jotta sijoitetut tuotteet olisivat osana elokuvan tarinaa.
Pääasiallisena materiaalina on käytetty kolmesta puolistrukturoidusta haastattelusta suomalaisten elokuvaohjaajien kanssa tehtyä analyysia.