Suhdemarkkinointi ja kilpailukeinonäkemys markkinointisuunnittelussa : markkinointisuunnitelma, RestEvent
Mantere, Heidi (2012)
Mantere, Heidi
Lahden ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201302062108
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201302062108
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda
toimeksiantajayritykselle, RestEventille markkinointisuunnitelma, jossa otetaan huomioon markkinoinnin teorioista nousseita näkemyksiä kuten suhdemarkkinointi- ja kilpailukeinonäkemys.
Teoriaosuudessa pohdin markkinoinnin yleisiä perusteita ja näkemyksiä, sekä erittelen, miten nämä näkyvät RestEventin toiminnassa ja markkinointisuunnittelussa.
Työn toiminnallinen osuus, markkinointisuunnitelma on salattuna liitteenä. Siinä kartoitetaan yrityksen nykytilaa analyysein, määritellään toiminnan tavoitteet ja strategiat sekä selkeytetään operatiivisen markkinoinnin käytäntöjä.
toimeksiantajayritykselle, RestEventille markkinointisuunnitelma, jossa otetaan huomioon markkinoinnin teorioista nousseita näkemyksiä kuten suhdemarkkinointi- ja kilpailukeinonäkemys.
Teoriaosuudessa pohdin markkinoinnin yleisiä perusteita ja näkemyksiä, sekä erittelen, miten nämä näkyvät RestEventin toiminnassa ja markkinointisuunnittelussa.
Työn toiminnallinen osuus, markkinointisuunnitelma on salattuna liitteenä. Siinä kartoitetaan yrityksen nykytilaa analyysein, määritellään toiminnan tavoitteet ja strategiat sekä selkeytetään operatiivisen markkinoinnin käytäntöjä.