Asiakastyytyväisyyskysely turvapaikanhakijoille Kajaanin vastanottokeskuksessa
Petrovic, Stevo (2012)
Petrovic, Stevo
Savonia-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112015681
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112015681
Tiivistelmä
Opinnäytetyössäselvitettiin kuinka tyytyväisiä turvapaikahakijat ovat Kajaanin vastaanottokeskuksen palveluihin. Tavoitteena oli saada tietoa, miten tyytyväisiä Kajaanin vastaanottokeskuksen asiakkaat ovat saamiinsa terveys-, sosiaali- ja ohjauspalveluihin, yleisesti vastaanottokeskuksen toimintaan sekä selvittää missä he tarvitsevat enemmän tukea. Asiakkaiden mielipiteet koko toiminnasta ja yksittäisistä ammattiryhmistä antavat suuntaa toiminnan kehittämiselle.