Asiakkuuksien hallinta Pirkanmaan Duo Siivouspalvelut Oy:ssä : Netvisor CRM Järjestelmä
Lällä, Taina (2012)
Lällä, Taina
Tampereen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012053010713
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012053010713
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli auttaa toimeksiantavaa yritystä saamaan suurin hyöty irti heidän juuri hankkimastaan Netvisor CRM järjestelmästä. Toimeksiantajana toimi Pirkanmaan
Duo Siivouspalvelut Oy, tamperelainen siivousyritys.
CRM eli Customer Relationship Management tarkoittaa suomeksi muun muassa asiakashallintaa,asiakassuhteen johtamista, asiakkuuksien johtamista tai pelkkää asiakaspalvelua. Se on
kehitetty antamaan asiakkaille parhaan mahdollisen kokemuksen yrityksestä. Työssä kerrotaan asiakkuuksienhallinnasta yleisesti, sekä perehdytään CRM-järjestelmän käyttöönottoon
ja käyttöön. Opinnäytetyössä on käytetty apuna kahden yrityksen kertomuksia heidänyrityksensä CRM:n käytöstä. Näistä on koottu Pirkanmaan Duo Siivouspalvelu Oy:lle ohjeet Netvisor CRM järjestelmän käytöstä ja siitä, mitä kaikkia tietoja järjestelmään tulisi tallettaa.
Duo Siivouspalvelut Oy, tamperelainen siivousyritys.
CRM eli Customer Relationship Management tarkoittaa suomeksi muun muassa asiakashallintaa,asiakassuhteen johtamista, asiakkuuksien johtamista tai pelkkää asiakaspalvelua. Se on
kehitetty antamaan asiakkaille parhaan mahdollisen kokemuksen yrityksestä. Työssä kerrotaan asiakkuuksienhallinnasta yleisesti, sekä perehdytään CRM-järjestelmän käyttöönottoon
ja käyttöön. Opinnäytetyössä on käytetty apuna kahden yrityksen kertomuksia heidänyrityksensä CRM:n käytöstä. Näistä on koottu Pirkanmaan Duo Siivouspalvelu Oy:lle ohjeet Netvisor CRM järjestelmän käytöstä ja siitä, mitä kaikkia tietoja järjestelmään tulisi tallettaa.