Nettivideo ja sen hyödyntäminen internet-markkinoinnissa
Jänkälä, Pekka (2012)
Jänkälä, Pekka
Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu Lapin ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205025761
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205025761
Tiivistelmä
Opinnäytetyössäni käsittelen internetin hyötyjä ja mahdollisuuksia videomarkkinoinnissa. Käyn läpi erilaisia internetin videolevityskanavia ja kuinka videomarkkinoija saa parhaan mahdollisen hyödyn uuden median julkaisukanavista. Tutkin myös internetin ja perinteisen media eroja videomainonnan levityskanavana. Käyn myös läpi näkyvyyden ja läsnäolon tärkeyttä internet-markkinoinnissa.
Opinnäytteeseeni liittyvässä teososiossa käsittelen työhöni liittyvän eduskuntavaalimainosten tekoprosessia ja niiden käyttöä internetissä käydyssä vaalikampanjassa. Pohdin myös nettivideon ja internetin videomarkkinoinnin tulevia mahdollisuuksia ja niiden merkitystä muuttuvassa markkinointikentässä.
Opinnäytetyöni lähdeteoksina olen käyttänyt aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Olen hankkinut tietoa aiheesta myös internetlähteistä, lähinnä tilastotietojen muodossa.
Markkinointi ja mainonta ovat siirtymässä medioiden käyttäjien perässä yhä kasvavassa määrin internetiin ja sen sosiaalisen median sovellutuksiin. Tämä luo valtavia mahdollisuuksia markkinoijalle jo pelkästään kustannustehokkuudellaan, mutta myös monipuolisilla mahdollisuuksillaan.
Opinnäytteeseeni liittyvässä teososiossa käsittelen työhöni liittyvän eduskuntavaalimainosten tekoprosessia ja niiden käyttöä internetissä käydyssä vaalikampanjassa. Pohdin myös nettivideon ja internetin videomarkkinoinnin tulevia mahdollisuuksia ja niiden merkitystä muuttuvassa markkinointikentässä.
Opinnäytetyöni lähdeteoksina olen käyttänyt aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Olen hankkinut tietoa aiheesta myös internetlähteistä, lähinnä tilastotietojen muodossa.
Markkinointi ja mainonta ovat siirtymässä medioiden käyttäjien perässä yhä kasvavassa määrin internetiin ja sen sosiaalisen median sovellutuksiin. Tämä luo valtavia mahdollisuuksia markkinoijalle jo pelkästään kustannustehokkuudellaan, mutta myös monipuolisilla mahdollisuuksillaan.