Marketing and image research : case study: Integrata Oy
Kasurinen, Tatu (2011)
Kasurinen, Tatu
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011121918829
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011121918829
Tiivistelmä
Yritysten on tärkeää tehdä markkinointi- ja imagotutkimus silloin tällöin. Se antaa ensiarvoisen tärkeää tietoa yrityksen johdolle markkinoinnin kehittämisestä ja yrityskuvan kehittämisestä. Markkinointi ja imagotutkimuksen avulla yritys voi tarttua tärkeimpiin asioihin markkinoinnin ja imagon kehittämisessä ja aikaa kuin myös rahaa saattaa säästyä paljon.
Integrata Oy on henkilöstöhallinnon sovelluksiin ja palveluihin keskittynyt yritys. Integrata Oy aloitti liiketoimintansa vuonna 2008, joten 3 vuoden taipaleen jälkeen on hyvä saada selville mikä on yrityksen imago ja samalla saada uusia ideoita markkinointiin.
Tämä opinnäytetyö esittää tutkimuksesta saatuja tietoja siitä miten Integrata Oy voi parantaa markkinointiaan ja mikä on Integrata Oy:n imago B2B alalla työskentelevien ihmisten mielestä.
Integrata Oy on henkilöstöhallinnon sovelluksiin ja palveluihin keskittynyt yritys. Integrata Oy aloitti liiketoimintansa vuonna 2008, joten 3 vuoden taipaleen jälkeen on hyvä saada selville mikä on yrityksen imago ja samalla saada uusia ideoita markkinointiin.
Tämä opinnäytetyö esittää tutkimuksesta saatuja tietoja siitä miten Integrata Oy voi parantaa markkinointiaan ja mikä on Integrata Oy:n imago B2B alalla työskentelevien ihmisten mielestä.