Tuotevideo esituotannosta Internetiin : Case KP-floors
Kuusisto, Tiina (2011)
Kuusisto, Tiina
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011120517239
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011120517239
Tiivistelmä
Markkinointi on Internetissä hyvin yleistä ja siellä pienyrittäjäkin pystyy saamaan helposti laajan näkyvyyden. Opinnäytetyössä perehdytään 10 esittely- ja tuotevideon videosarjan tuottamiseen pienyritykselle. Videoiden tilaaja on kurikkalainen lattia-alan yritys Kampin Puu Oy ja videot on tehty Internet-levitystä varten. Videoiden tavoitteena on mainostaa Kampin Puu Oy:n tuotteita, lisätä ihmisten tietoisuutta niistä ja toimia apuna lattioita valittaessa ja asennettaessa.
Raportissa tarkastellaan, millaisia vaiheita Internet-videon tuottamiseen yritysasiakkaalle kuuluu. Projektiin liittyviä ongelmia ja ratkaisuja tarkastellaan tuottajan näkökulmasta ja pohditaan tehtyjen päätösten vaikutusta lopulliseen tuotteeseen. Raportissa pohditaan myös Internet-markkinoinnin tärkeyttä Kampin Puu Oy:n kaltaiselle pienyritykselle.
Raportissa tarkastellaan, millaisia vaiheita Internet-videon tuottamiseen yritysasiakkaalle kuuluu. Projektiin liittyviä ongelmia ja ratkaisuja tarkastellaan tuottajan näkökulmasta ja pohditaan tehtyjen päätösten vaikutusta lopulliseen tuotteeseen. Raportissa pohditaan myös Internet-markkinoinnin tärkeyttä Kampin Puu Oy:n kaltaiselle pienyritykselle.