SAWCENTER - YRITYSRYHMÄN ASIAKKAIDEN TYYTYVÄISYYS
Tirkkonen, Tero (2011)
Tirkkonen, Tero
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112816024
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112816024
Tiivistelmä
Tämä markkinointitutkimus on tehty metsä- ja puutalouden markkinoinnin opinnäyte- työnä. Opinnäytetyön tarkoituksena on ollut tutkia Sawcenter – yritysryhmän asiak- kaiden mielipiteitä yhtiöstä.
Toisena osana työtä on teoriaosuus, jonka tarkoituksena on selvittää tutkimuksen kan- nalta tärkeimmät teoriat. Työssä käydään myös läpi markkinointitutkimuksen teoriaa ja yksityiskohtia, joiden avulla tutkimuslomake laadittiin, sekä käytettävissä olevia tutkimusmuotoja.
Tutkimuksen empiirinen osa on tehty pääosin kvantitatiivisella kyselylomaketutki- muksella. Vastaajiksi on valittu Sawcenter − yritysryhmän asiakkaita. Tutkimuksesta selviää, että asiakkaat ovat pääosin hyvin tyytyväisiä yritysryhmään.
Toisena osana työtä on teoriaosuus, jonka tarkoituksena on selvittää tutkimuksen kan- nalta tärkeimmät teoriat. Työssä käydään myös läpi markkinointitutkimuksen teoriaa ja yksityiskohtia, joiden avulla tutkimuslomake laadittiin, sekä käytettävissä olevia tutkimusmuotoja.
Tutkimuksen empiirinen osa on tehty pääosin kvantitatiivisella kyselylomaketutki- muksella. Vastaajiksi on valittu Sawcenter − yritysryhmän asiakkaita. Tutkimuksesta selviää, että asiakkaat ovat pääosin hyvin tyytyväisiä yritysryhmään.